+420 606 350 050 | Po - Pá: 9:00 - 17:00
Po - Pá: 9:00 - 17:00

Reklamace a vrácení

Postup při vrácení zboží

Pokud chcete vrátit zakoupené zboží ve 14-ti denní lhůtě po doručení, napište nám zprávu s vaším požadavkem na uvedený email:

V odeslaném mailu uveďte údaje potřebné pro identifikaci objednávky tj. např. vaše jméno a příjmení, číslo objednávky nebo faktury. Nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám poukážeme peníze zpět za vrácené zboží.

info@dzunglehracek.cz

Kontaktovat nás můžete také na tel. čísle 606 350 050

Zboží odesílejte zpět až po potvrzení Vaší žádosti o vrácení. Pokud tak učiníte bez tohoto potvrzení, nemusí být vrácení zboží akceptováno.

Zboží, které chcete vrátit nám po potvrzení požadavku zasílejte zpět na tuto adresu:

TIN TIN Media s.r.o.
Úloh 16
33901 Klatovy
 
nebo
 
můžete využít službu Zásilkovna a zboží odeslat na toto výdejní místo
Příjemce: Dzunglehracek
ID: 4261
Zlatá žirafa -  ul. 5. května 137
Klatovy
 

Zboží zasílejte jen na tyto dvě uvedené adresy pro Vrácení zboží.

Fakturační adresa společnosti není adresou skladu pro vrácení !!!

 

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží je specifikováno v Obchodních podmínkách v článku 1.28.

 

 

Postup uplatnění reklamace

Objevil se problém s vaším zbožím? Nepropadejte panice, postup reklamace není nijak složitý. Stačí když nám na email info@dzunglehracek.cz co nejdříve zašlete údaje o Vaší objednávce a popíšete vzniklý problém.

Je také vhodné připojit fotografie reklamovaného výrobku.

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, nebude převzato a bude vám přepravcem vráceno zpět.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné  ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.